Drömde Inatt

Hur tokig är det inte när jag drömmer om natten, å sen när jag vaknar så tänker jag: Nu måste jag komma ihåg det här jag drömt. Men så glömmer jag bort det. Dagen går och SEN kommer jag på igen vad jag drömt!
 
Inatt när jag sov rätt så knepigt, så hann jag ändå drömma. Då drömde jag igen att jag fått en liten bebis tös. Hon
 
var så fin. Med stora runda fina ögon och mörkt hår precis som sin pappa. Konstigt nog var en av mina systrar "bm", så hon kom med bebisen och ville ge Dennis bebisen först och då höll jag nästan på att börja gråta. För det var MITT barn, jag skulle hålla henne först. Dennis fick vänta.
Så jag tog emot min lilla tös och tittade på henne. Höll om henne och kände kärleken spruta ur mig. Hur mycket jag älskade det här lilla barnet. Sen fick Dennis hålla henne och då kände jag mig så tom igen. Jag saknade henne redan fastän hon var knappt en decimeter ifrån mig. (Jag undrar så om det är såhär jag kommer känna. Precis såhär den dagen min BabyRex är här.)
 
 
Nästa fråga är: Jag känner på mig att det är en pojke. Jag har den känslan så starkt i min kropp. Det har jag känt sen första gången jag såg BabyRexen på ul-bilden. Men vad är det för spöken i mitt huvud som kokar ihop drömmar där jag varje gång får en tös? Kan BabyRex vara en flicka fastän det känns som han är en Han.
om ca 85 dagar får jag veta. Spänningen är olidlig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0