70% Klar - 84 dagar kvar!

Hej å hå! Idag är det äntligen onsdag, och nu kom jag på att kl börjar närma sig halv två då Dennis skulle vara hemma (ville inte åka till sjukhuset själv om gyn är dum mot mig =/ ...) Så då kom jag på att jag får göra ett snabbt litet inlägg så får jag skriva lite mer sen när vi kommer hem igen efter besöket.
 
Idag meddelade mobilen att jag gått 70% av min graviditet och därmed har jag gått in i den sjunde månaden. De är ju inte klokt! Har jag redan gått och burit på ett litet busigt knyte i ett halvår? Känns inte så länge, men så är det. Längtan är spklart större och större för var dag vad det blir för något. Sa det till Dennis igår, även om man är nyfiken om det är en pojke eller flicka, så är jag nog mer nyfiken på hur lilla bebisen kommer se ut. För jag kan inte föreställa mig hur en bebis som är 50% Mig och 50% Dennis ser ut. Kommer BabyRex ha mörkt hår, ljust hår eller flintis? Kommer den ha mörka ögon eller blandfärg som pappan. Kommer man kunna se vilka släktgener bebis brås mest på, hur stor kommer bebis vara och kommer han*/hon må bra? - Ja mycket frågor är det!
 
Men än så länge är det 30% kvar av baktiden, så får vänta en stund till. Nu ringde Dennis också och sa att han var påväg, så ska väl gå på toa och ta fram lite parkeringsmynt så det är bara att åka sen när han kommer.
Meddelar sen vad de sa på Borås och hur mitt besvär ska lindras (hoppas hoppas hoppas! det är en snäll doktor)
 
Bjuder så länge på en ny fräsch bild: Såhär ser man tydligen ut när man är i sjunde månaden <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0