De enda gångerna i ditt liv - 92 dagar

Den enda gången i livet du får vara vaken tidigt, i detta fall 5.44 och sedan vara vaken till 9.30 och sedan gå och sova och sova till 13.00 - det är när du är gravid. Då är det legitimt att göra så. Men nu är jag istället vrålhungrig, såklart har jag inte hunnit äta något än. Lilla sprattel inom mig sparkar i protest och tycker att jag ska gå ner och göra en stor kopp te och TRE stycken runda smörgåsar med hamburgekött och gurka... eller vänta, det kanske är min grav-craving som kräver detta ;)
 
Igår blev matvanorna lite rubbade med. Åt inget vettigt tills klockan var ca 16 och då var jag också vrålhungrig och smällde i mig det sista av pastan och pastasåsen. Sen var jag mätt, så när Dennis kom hem så fick han äta själv, vilket visserligen inte gjorde så mycket för han var stressad och skulle fixa med en massa saker så för honom blev det snabb mat i form av kokt korv och makaroner, då var nog pasta och pastasåsen mumsigare.
 
Sen poppade jag lite popcorn till filmkvällens höjdpunkt, fast igår insåg jag att Farmen ska gå varje dag i veckan (så då blir det ingen speciell mysdag) och mästerkocken har sina auditions så det ska också gå varje dag nu en stund och samma med Inkognito... så det blir samma TVkväll ikväll med. Men det gör inget för alla tre programmen var bra.
 
Juste, ringde faktiskt mvc imorse, så fick en tid till min bm på torsdag. Tycker inte riktigt dock att dem lyssnar på en när man ringer utan att de oftast känns stressat och vill ha de överstökat så hann inte fråga om någon smärtlindring... men men, två dagar till kan jag väl stå ut med lite smärta så får vi se vad bm har att säga om det hela på torsdag, får se om det blir en sittning i gynstolen eller inte. Det visar sig! - Så, nu kan jag gå ner och fixa käk till mig och BabyRex så ska vi fortsätta att titta på Ringaren i Notre Dame om nätet inte bestämmer sig att krångla igen, då blir jag nog lite sne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0