Köpa mammakläder - 97 dagar kvar

 Hej. Idag går jag inte i vecka 27 (26+0) Tänkte fira mig och magen med att beställa hem lite mammakläder. Kollade först lite på HM, men där hade de inga roliga kläder - kändes som de kunde vara vilket plagg som helst fast lite mer uttöjt. Kollade även Nelly och Ellos men det var Dyrt. Bonprix kom jag på sen! De hade ju den där jättesöta tröjan med ett litet bebishuvud som sticker upp och vinkar... mm, alla storlekar var utsålda förutom i str 52. Surt! Hittade en annan tröja också som var gullig, men kändes inte värt att beställa bara en tröja som kostade 172:- från ett ställe, frakten vill jag ju helst ska fördelas på fler plagg så det inte blir så "dyrt". Letade en stund till, men sen hittade jag Mammafint-sidan. Där hade de erbjudande: Köp 3 betala för 2. Så då blev det de här tre plaggen:
 
  
 
MEN när jag skulle slutföra köpet så insåg jag att jag inte kunde använda mitt personnummer för att bekräfta med Klarna-faktura. Jaha, det klart. Klarna har ju spärrat mitt personnummer så det inte ska gå att beställa därifrån. Så det är ju bra på sätt och vis, då vet jag att jag kanske inte utsätts för fler "nät-brott". Men det är ju skit när det är JAG som vill beställa hem. Visserligen kan jag väl ringa till Klarna och ordna upp allt, men eftersom det fortfarande känns rätt färskt så låter jag det vara så tills vidare. Ringde istället BabyRex-pappan och tiggde om att få låna hans personsiffror istället, så det löste ju sig. Så nu längtar jag tills kläderna kommer på posten och jag kan få prova dem, är lite tveksam till att beställa kläder på nätet, så hoppas allt passar mig och magen.
 
Dagen till ära tog jag lite bilder på magen, det är kul att se hur den växer, men insåg att jag verkligen inte har någon snygg navel, men så är det när man försökt ha navelpiercing som misslyckats två gånger. Hoppas att kunna göra en ny till  2014 och att den inte vandrar ut och framförallt att det ska se snyggt ut :) Bjuder på en navel-före-under-och-efter-bild.
 
    
 
Nu ska jag gå och mata mig och BabyRex. Trodde att när jag skulle bli gravid att jag skulle bli duktigare med att äta, men nu är kl 13 och jag har fortfarande inte ätit något idag. Men när jag väl äter så äter jag bra, för har ju inga tydliga brister på vitaminer eller värden. Men är man lite matstörd ifrån början, så är det tyvärr svårt att bryta det mönstret och den här avsaknaden av mathunger gör ju så att jag kan gå flera timmar utan att ha ätit något. Får se föresten hur det ska gå med mitt nyårslöfte, att bli flitigare på löpbandet. Idag är det den 3e och än så länge är löpbandet orört, men nu när jag upptäckt hur bra Olly Murs-musik är så kanske jag skulle ta några promenadsteg efter jag mättat Rexen först :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0