Lill-lördag. 77 dagar kvar

God kväll, ännu ett kvällsinlägg som jag ska försöka hålla lite kort.
Dagen har flytit på rätt så fint. Körde en favorit i repris; Sov länge, käka frukost i sängen samtidigt som jag tittade på film, denna gången Askungen II. Hade velat titta på Pinocciho(??) men sidan jag ser filmerna på är rätt seg på vissa filmer och avbryts ibland så man måste se om filmen igen, och ja... då väljer man hellre en annan film.
 
Efter jag kommit fram till att den dagen Dennis skulle på Husquarnafabriken och dylikt skulle infalla på alla hjärtansdag och kommit till freds med detta. Så började jag planera min dag. Hann så mycket som att jag kom ner i källaren och skrubbade rent "tvättmaskinsväggen" och målade den sedan. Resultatet blev hyfsat och jag blev nöjd med mig själv. Sen duschade jag (älskar att duscha i vår nya dusch!) och fixade naglarna då jag bröt bort en liten bit på ena nageln efter jag målat - så klyschigt det lät... men men.
 
När Dennis kom hem så åkte vi sedan och lämnade ROT-pappret och handlade lite inför mitt muffinsbak imorgon och efter det åkte vi till Jimmy och Madde som vi blivit bortbjudna till. Det var himla mysigt med mat och så spelade vi "Ryktet går" som var ett väldigt roligt spel, där man skulle rita och gissa och rita och gissa tills man gått varvet runt. Vi såg även Farmen där och gotta oss i fruktsallad och soyaglass som faktiskt var betydligt godare än vad jag tänkt i mitt huvud. Vi stannade där till ca halv nio, sen tyckte vi att de kunde få göra kväll med lillpojken i lugn och ro. - Det känns riktigt skönt att ha ett annat småbarnsföräldrar par att umgås med, för då är man på samma linje oc behöver inte tänka: Tycker dem man är jobbig nu när man bara snackar Bebis bebis bebis,,, ;)
 
Morgondagen är inplanerad för att gå upp ca 7-8 så jag hinner baka muffins, sedan är det bebis-besiktning på mvc och på eftermiddagen får jag fikabesök och då blir det nog mer bebis och gravidprat. Hihi! Ser fram emot morgondagen, men nu ser jag mest fram emot sängen och sova. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0