ny vecka, men samma gamla vanliga - 86 dagar kvar

Fyra dagar senare skriver jag igen. fast de blir nog ett kort inlägg då jag sitter vid mobilen. Helgen kom och gick och mamma var här. Min älskade mamma! Många vill inte bli som sina mödrar, men får jag den egenskapen av min mor att åka 80 mil tur och retur för sitt barn, då blir jag en bra mamma.
 
Vi pratade mycket i helgen vilket behövdes och sen var hon bara där för mig vilket fick livet att inte kännas helt bott! Men klart även helgen tog slut och nu är det måndag igen.
 
Torktumlaren gick sönder i lördagskväll efter vi tvättat tre tvättar - den stendog.
Detta gjorde att jag var rätt nedstämd på söndagsmorgonen när jag fick veta det beskedet av sambon.
Vi fikade lite på Jogen och sedan åkte vi hemåt igen, skänkte lite lakan till mamma då vi hade 10-tals olika, sen åkte hon hem och de kändes rätt så vemodigt. Väl inne i huset igen så satte vi på TVn, då fungerade inte boxern... Den hittade ingen signalstyrka och fastän Dennis var uppe och lirka med antennen så var den också DÖD. (en olycka kommer sällan ensam)
 
Så var det Måndag. Hade bestämt att leka med Monika och Lilla N. Vi åkte ifrån mig vid 11-tiden och in mot stan, fixade lite där sen vidare mot Gällstad där vi åt Lunch (pasta-sallad med kyckling, nötter och sallad - Mums!) Vi är båda väldigt nöjda med det matstället då de små får pannkakor gratis! Å en kopp te (lösviktste) och en kopp kaffe kostar bara 20:- tillsammans.
(Ärligt snodd bild ifrån Lunchen - Men om fotografen misstycker tar jag självklart bort bilden <3)
 
Däremot efter det blev dagen tyvärr lite dum, men allt det orkar jag tyvärr inte skriva nu. Kommer en fortsättning i kommande inlägg. - Frågan är hur ska jag orka 86 dagar till?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0