GodMorgon Tisdag!

Haha börjer dagen genom att "outa" min grabb. Den här lillkDDen HATAR att ligga på mage, men nu på morgonsidan efter morgonslurken ville han inte somna om i sin vagga. Så jag var snäll mor och lade honom på sidan i vår säng med puh-nappen i mun. Det första han gör då är att borra ner sitt lilla huvud i madrassen. Jag vände honom på sidan igen, men direkt gjorde han samma sak igen. Så jag hjälpte honom på traven att lägga sig bekvämt på magen (lilla handen hänger inte riktigt med runt). Å nu stensover han, hihi <3
 
lägger såklart till en bild på znoosies (för att jag är busig)
 
Det dumma just nu är att jag är hungrig. Har förut gått ner till undervåningen och låtit babyvakten varit på. Men nu när han sover på magen vet jag inte om jag vågar lämna honom själv (Hönsmamma Deluxe!). kanske ska försöka lite försiktigt vända honom på rygg sä jag kan gà ner och äta lite  =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0