11 Veckor och en operation senare.

Det är söndagsmorgon och en hel vecka har gått igen. Sitter och skriver med min nya mobil. Jag köpte en ny mobil förra året (då min förra fick sig ett oväntat bad),  men då jag börjat inse att jag börjat se mer och mer dåligt, så behövde jag något större än min Xperia på 3.2tum. Så det blev en tripp till Jönköping och nu sitter jag i soffan och bloggar med min Galaxy note 2.Hoppas att jag kanske också ska kunna mamma-bebis blogga lite mera. nu när jag sitter med en penna i min hand och superbra förstoring. 
 
Till det viktiga i livet: operationen i måndags gick väl bra, dem gjorde det den skulle och nu är det förhoppningsvis sista gången jag råkar ut för detta. Dock var det lite stressigt innan och jag var orolig hur det skulle gå med A.J den tid jag var borta. Men allt gick som sagt bra. Förutom att jag var lite väl naiv och trodde jag skulle skutta hem frisk: Nu en vecka senare har jag fortfarande ont, inte lika ont, men ont.
Men jag har haft tur som vanligt med mycket hjälp: Män eftermiddag. hela tisdagen och onsdagen var D hemma och hjälpte till med vår son och torsdag 004 fredag var jag hemma hos underbara svärmor. A nu har det varit helg så har haft hjälp hela veckan. Men Imorgon ska vi. ny klara oss själva.
 
Nu kom D hem (han har köpt mjölk) så nu ska jag njuta av en islatte,
 
Ska bara sist prova infoga en bild på A.J nya strumpor jag köpte igår.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0