"Living on past achievements"

God morgon! 


Ännu en tidig dag på bussen. Det är inte mycket som behöver gå snett för att jag ska bli försenad å kanske missa bussen, när jag har två minuter till godo. De4 är lite optimistiskt med tid. Men än så länge går de bra.


Vi ska ut med husvagnen idag. Så igår var D på föräldramöte medan jag skulle packa husvagnen. Jag tog hand om tvätten och lade i kläder till mig och A, plus handdukar å lakan. Sedan skulle jag natta A OCH somnar.

D gjorde ett tappert försök att väcka mig. Men jag gick då bara från en säng till vår säng och somnade om. Var så trött!!
Sen var D tjurig att jag ute packat husvagnen som lovat å när jag sa att jag var trött, så sa han att vi kanske inte skulle åka i helgen då.
Då började jag lipa ...

Alltså jag var så trött, så det var nästan skönt att gråta lite. Men allt lugnt. Allt är packat, så jag åker direkt från jobbet sen med buss 4 från Skövde.

För övrigt så var jag på SU rekrytering i förrgår. Nästa steg är intervjuer nästa vecka som de ska ha skickat ut inbjudningar för igår eller idag... jag har inte fått något mail än, så det känna rätt illa just nu. Å jag tänker: att även om jag har N som god referens och som gärna talar gott om mig, så kan jag inte leva på gamla meriter. Vi var 20 personer å de kanske ska intervjua 10, baserat på skrivuppgift och hur de muntliga gick. Å jag känner mig orolig att allt sket sig 😭

Igår åt jag lunch med I, för att höra hur de gått på hennes mvc besök. De hade gått bra och redan 4 jan skulle de få göra ul. Så kul 😚


Passade på att fråga om hon ville följa mig till apoteket efteråt för å köpa folsyra, eftersom det ska en äta när en ska bli gravid. Då höll hon på att sätta suahibiten i halsen för hon trodde jag skulle säga ATT jsg var gravid. I wish, att de va så supersnabba spermisar.

Så gick å inhandlade folsyra och sen var den lunchtimmen slut och jag återgick till jobbet.

😪
Nu ska jag fortsätta med att dricka mitt kaffe å kolla lite youtube. Om bussen kommer i tid till falköping så ska jag nog sätta mig på Skövde bussen för att få 45 min gratis vila innan jag är framme vid jobbet. 

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0