Vaken med mig själv

God morgon. Tisdagsmorgon. Som alla andra vardagsmorgonar.


Igår var vi och tittade på en dodge-pickup. De är så sjukt jävla stora. Rymliga absolut. Men att parkera den lär bli en utmaning om vi skulle skaffa sån i framtiden.

Annars så är jag väl fortfarande besviken att jag inte kom vidare i SU processen. Jag fortsätter leta.ö andra öppningar.  Men så surt, mest för att jag inte vet VARFÖR jag inte blev vald, gjorde jag fel eller sa jag inte de rätta. Varför varför varför...

Idag är det den 21a och nästa vecka ska jag ha BIM. Det hade varit så fantastiskt om det gick fort denna gången. Mest bara för att det är så "krystat att känna att NU myser vi till det bara för att de ska göras. D hade t.o.m sagt till S att "han bara användes för avel nu".
Ja... tack för den...

Är så rastlös.  Orkar fan inte vänta på att ett fast jobb ska dyka upp och orkar inte vänta på att få bula på mage. Vill ha allt NU.

btw, inbillade symptomer: ont i äggstockarna. Är de ägglossning eller annat??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0