Orolig


Idag är de första maj och jag ska vara i v 10 (9+2). Det jag gått och oroat mig för sen jag plussa är varje gång jag går på toa så sneglar jag på pappret för att försäkra mig att det inte är blod.
Vilket hände precis nu. Jag satt på toa och skulle torka m8g och kände att de var mer kletigt än vanligt. tittar på pappret och då är det missfärgat.
Det är inte rent blod, men det är som precis innan en mens. Slem som har blodspår i sig och luktar blod.

Jag pratade med Dennis om vad som hänt. Jag vet att det kan vara helt normalt. Men det kan också vara nåt tragiskt på g.

Jag ringde mamma bara för att få lite tröst med. Jag och alla andra vet att vad som händer så går det inte att styra över. Men ändå kan jag inte sluta skaka.

Jag har inte ont i magen. Men de känns konstigt i underlivet. Skulle behöva sätta dit ett trosskydd, men är såklart orolig att de ska komma mer... när jag känner efter så skulle jag säga att de skulle kunna vara mensvärk. Men bara om jag känner efter ordentligt.

Om om om, de skulle vara nåt så är jag även orolig att lämna bort A hos farmor och farfar helt själv. Bara de får mig att också vilja gråta.

Fan. Första halvan av en graviditet är hemsk  Bara ångestfyllt och ger inte alls en chans att njuta.

Vi får vänta å se vad som sker ... 😢



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback